dimecres, 26 de març del 2008

Deures sisena sessió

Hem pactat les següentes tasques de cara a la properes sessions:

  • Llegir els apunts corresponents als Podcast
  • Llegir els materials complementaris dels cursos de formació del Departament d'Educació
  • Estar "al dia" de les pràctiques que hem fet a les sessions presencials. Així si teniu dubtes me'ls podeu consultar.

Recordeu que vam quedar que la gravació de l'arxiu d'audio la faríeu al centre o a casa. La implementació del podcast no la farem fins a la sessió 8.

4 comentaris:

Rcreaciones ha dit...

Josep, no he trobat el correu. Hem llegiré tot el que has posat i faré els deures que has marcat en aquesta entrada.
Gràcies per tot i per cert avui és el primer dia que ja no tinc migranya.

pinrip ha dit...

Josep, m'he llegit els apunts. He intentat seguir-los entrant a la pàgina del Podomatic però m'ha costat una mica perquè l'anglès no és un idioma que domini.

Dani ha dit...

Hola Josep, sóc el Dani Beltran. Avui no podré venir a la classe. Miraré el blog del curs per veure què heu fet i fer-ho a casa. Gràcies i fins la propera setmana...

Unknown ha dit...

Hola Josep,
Sóc la Montse Méndez i el diumenge vaig tenir un petit accident que fa que estigui fent repòs. No sé quants dies hi he d'estar.
Em sap molt greu però potser no puc venir més. Ho sento perquè m'agradava molt el curs. Us seguiré pel bloc.