dijous, 3 d’abril del 2008

Deures setena sessió

A l'última sessió vam descobrir con funcionava l'aire condicionat... al final teníem fred i tot!

Per la propera sessió recordeu:
  • Haver provat de fer la gravació d'un Podcast amb PodOmatic o altre servei similar (en funció del que tingueu podrem fer la pràctica d'una manera o altra)

  • Estar al dia de les activitats que hem fet a la sessió anterior. En aquest cas la inserció d'elements externs (rellotges, calendaris, etc) que s'han treballat a l'entrada Per afegir

  • Estar al dia de la creació d'un llistat d'enllaços "personalitzat"a la zona de menús del bloc fets a partir de l'opció de la pestanya Format /Add a Page Element/ Llista d'enllaços

Encara ens queden moltes coses per fer.

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola Josep,
Et torno a enviar un comentari amb una consulta. Potser no el vaig fer al lloc més adequat!
"Ja he gravat amb el micro al podomàtic, però quan li dic post episode es queda a la mateixa finestra i no em demana res més. Com continuo?"

bioreme ha dit...

hola
jo no veig tota la pagina del podomatic aixi que no mes m'he registrat.
potser es que li falta algun programa al portatil aixi que demà l'intentaré a l'institut pero com son ordinador de sobretaula no se si tenen microfon.
ja et contare dema

Rcreaciones ha dit...

Jo ho he intentat també i no surt bé. Ho estic provant a l'escola,però no queda registrat.
Ho he gravat també amb la gravadora de windows.
Fins la tarda

Rcreaciones ha dit...

ja està arreglat, era problema dels codecs. Gràcies